our legacy

HUBUNGI SAYA

HUBUNGI SAYA
HUBUNGI SAYA SEBAGAI RAKAN YANG AKAN BERKONGSI SEGALA PENGALAMAN BERSAMA ANDA

Selasa, 2 Disember 2014

SAYANG ANAK-ANAK SAYA




Allhamdulillah, segalanya dipermudahkan,
Rezeki yang datang segalanya dari Dia yang maha Esa.Kenal produk shaklee sejak lahirkan anak ke 3..wah!!!.3 dah anak saya,cepat masa berlalu.Eita concentrate set penyusuan,niat dihati nak banyakkan susu,syukur diberikan jalan yang mudah.Allah datangkan ujian yang ke 2,anak kembar eita lambat bercakap,try set anak genius,setelah 6 bulan eita nampak kesan yang sangat memberangsangkan, guru di tadika mereka pun bangga dengan prestasi kembar eita.Sangat kreatif dalam menghasilkan sesuatu bahan,terutamnya bahan yang terbuang.
Sayang anak mama.Ok,nanti kita sambung anak ke 3 eita pulak .

Setelah setahun menggunakan produk shaklee



Kembar yang sangat aktif



Saya Eita Arif,pengguna Produk shaklee 


3 ulasan: